Fara Punctuatie

Reteta minune a Monicai Tatoiu

Posted in Sanatate by cridas on 08/07/2010

Ingrediente tratament tonifiere:

– Laptisor de matca – 4g
– Miere de salcam – 1,5 kg
– Polen macinat – 300 g
– Ser fiziologic – 200 ml
– tinctura de propolis – 150 g

Se amesteca bine si se pastreaza la frigider. Se ia o lingura dimineata si o lingura seara, pe stomacul gol. Daca este prea dulce, se pune in ceai sau in cafea.

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cristian said, on 09/07/2010 at 6:03 PM

    Buna ziua,

    M-am consultat si cu un doctor, naturist renumit, si reteta este extrem de nociva in cancer, ea promoveaza cancerul, deoarece:
    „- laptisorul de matca contine factori / hormoni de crestere, fiind INTERZIS cu desavirsire in cancer, deoarece determina o crestere de nestavilit a tumorii
    – dulciurile concentrate (zahar, miere, bomboane, prajituri, ciocolata…) scad drastic imunitatea + acidifica mediul intern
    – alcool (tincturile) acidifica mediul intern”
    (dr. C.M.)

    Este foarte simplu: celulele canceroase se hranesc cu zahar (premiul nobel prin 1931 – Otto Warburg).
    Bolnavii de cancer care vor urma reteta dnei Tatoiu vor avea o crestere de nestavilit a cancerului, care le va grabi moartea…
    In cancer, din contra, trebuie un regim vegetarian total, cu indice glicemic scazut, si substante fito-chimice active anti-cancer (I3C si sulfofran din varza, licopen din rosii etc.).
    Apoi: proteinele animale, lactatele, produsele de patiserie/cofetarie, grasimile saturate si trans (margarina) sunt interzise etc.

    • dana said, on 06/08/2010 at 1:56 PM

      sotul meu are cancer si foloseste miere de 3 ani si se simte foarte bine.A folosit si polen ,eu cred ca reteta monicai tatoiu este buna si o sa incercam.

  2. rozalia said, on 11/08/2010 at 7:08 PM

    domne ajuta la tata lumea sa se faca bine sa fim sanatosi cu totii sa ne putem bucura de putinul cel avem. am incercat aceasta reteta cu mare speranta ca vai ce bine a fi .din pacate ma dezamagit extremde rau .. suferind de mai multe boli miam pus speranta in reteta monicai tatoiu .am inceput sa iau de trei ori pe zi inainte de masa cite o lingurita mdar din nefericire am ajuns la spital cu dureri abdominale arsuri la ficat ce mai am crezut ca mor .la spital ma tinut in perfuzii pina ce mi-am revenit dar nu in totalitate urmind in continuare tratamentmedicamentos
    pacat de bani care iam dat pe acea reteta deoarece imi bagasem si verigheta la amanet ca sami pot cumpara ,am ramas cu bani dati pe aceastamestec apicol si datore la amanet si cu rau ce mi la provocat ,pacat de noi cei ce suferim ca ne mai si fraeresc uni din cei care totusi sint bogati /,reclama mincinoasa nu ca nar fi bune produsele apicole dar nu sub forma asta si concentratia asta domne ajuta pe toti bolnavii sasi aline suferinta

  3. Zurba said, on 27/09/2010 at 4:10 PM

    bunica unei prietene de a mea avea cancer in zona vaginului , a luat acest tratament timp de 3 luni in care medicii ii spuneam ca va muri . mergand la medic dupa 3 luni medicii au constatat ca nu mai are nimic !

  4. AnitaB said, on 26/03/2011 at 6:30 PM

    cati oameni se intreaba sau studiaza % de oameni care traiesc si se vindeca dupa chimioterapie???? Cati stiu sau realizeaza ca procedeul acesta omoara si celulele sanatoase si pe cele canceroase?

  5. sonia said, on 10/05/2011 at 7:27 AM

    vreau so intrb pe doamna tatoiu dac are vreo reteta si pentru ficatul gras si foarte obosit expus in ori ce miment la hepatita


Lasă un răspuns

