Fara Punctuatie

Copilul meu, Imparatul

Posted in Bla Bla by cridas on 13/05/2009

Batranelul (oprindu-se, cu mainile la spate) : Ptiu, ptiu, ptiu! Sa va traiasca!

Eu (cu un zambet tras) : Multumesc!

Batranelul : Baiat, nu?

Eu (dand sa plec) : Da

Batranelul (schimba directia si o ia dupa mine) : Aaaa…Imparat o sa ajunga! Ca Traian!

Eu (zambesc) : Mhm…

Batranelul : Fiu al lui Burebista! Dacii si romanii! Tzara asta avea nevoie…

Eu grabesc pasul

Batranelul (ramanand in urma, un pic cam trist) : Sa creasca mare!

Eu : Sanatate!

Tagged with: ,

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. nini said, on 13/05/2009 at 2:47 PM

    ha ha ha. super tare.
    am vrut sa „trec” repede peste acest articol (si marturisesc ca senzatia asta ma cuprinde la mai toate articolele din blog) crezand ca este „vreo alta poezie a lui Sorescu”.
    Ma felicit ca am avut rabdarea sa citesc mai mult de 2 randuri pentru ca am aflat lucruri noi :)))))))
    Carevasazica, mai ai putin si te imprietenesti cu mosii prin piata? (observ ca stii tot felul de formule, de genul: „sanatate!” )


Lasă un răspuns

